𝓛𝓸𝓷𝓮𝓵𝔂 𝓶𝓸𝓸𝓷

خوش اومدین به سرزمین من:")

برگ های خورشیدی

برگ های خورشیدی
به اندازه ی خوشید

درون تاریکیه جنگل میدرخشن
و به روی مسیر سنگی خم شدند
و مسیر سنگی پر شده از
جای سایه های برگ ها،

به روی صورت خورشیده
و خورشید

از بین تن های لرزانشون به بیرون خزیده
و صورتشو به سنگ ها نشون داده
ژاکت سرخم رو به خودم فشار میدم
و هوای پاییزی با برگ های گرم
دلنشین تر از هر آغوشه
مسیر سنگی لحظه ای چشم انداز من میشه
با قدم هام روی این چشم انداز پرواز میکنم
سنگ های بازیگوش،

سعی در انداختن من دارند
دستکش هامو میپوشم تا نزارم که افتادن ها
رنگ زیبای سنگ هارو سرخ کنند
بین آغوش سنگ ها
گل های سرخ آتشین خوابیدند
خم میشم

و زانوهام سنگ های سرد رو لمس میکنند
آروم عطر گل های سرخ،

دماغم رو نوازش میکنند
و این هوای پاییزی رو پر از عطر بهار میکنند
پر از عطر شکوفه های سرخ روبروی خونه ی سفید رنگ چوبی
باد میوزه و من رو از جهان بهاری بیرون میکشه
خورشید های کوچک میلرزند
و آروم با درخت خداحافظی میکنند
بارونی از برگ های زرد رنگ به روی سرم میباره
و با لطافتش من رو گرم میکنه
دست هامو باز میکنم و میزارم
بارون زرد پاییزی درون آغوش من جا بگیره
چشم هامو برای لحظه ای میبندم
صدای باد درون گوش هام مثل آهنگی آشنا زمزمه میکنه
و صدای خنده هام روی برگ ها میشینه
باد توی رگ هام جاری میشه ولی لطافت برگ ها گرم تره
باد خداحافظی میکنه
و چشم هام باز هم بیدار میشن
زمین سنگی پر شده از برگ های زرد آسمونی
و گل های سرخ بین برگ ها گم شدند
باد به آرومی میوزه
و گونه های سردمو نوازش میکنه
مابین ژاکت سرخم
پر شده از برگ های کنجکاو!
به آرومی اونها رو توی دستام جا میدم
و روی کلاهم میچینم تا با من ازین منظره لذت ببرند
برگ هارو کنار میزنم و پاهامو مابین برگ ها میزارم
نمیخوام قدم هام زیبایی هاشونو خراب کنند
مسیرم رو به سختی پیدا میکنم
و باز هم باد!
برگ های روی کلاهمو نگه میدارم
و اجازه میدم باد بین لباسم بوزه
ژاکت سرخم همراه باد به بالا میاد
صدای برگ های فریاد کش با باد یکی میشه
و باز هم با باد پرواز میکنند
لباس پشمی زیر ژاکتم برگ هارو درون خودش زندانی میکنه
و باد ملایم میشه و بعد باز هم فراموش
تنم پر شده از گرمای لطیف برگ های پاییزی
حالا به سختی میشه مسیر هارو پیدا کرد
درخت های زرد کمی برهنه شدند
و زمین پوشیده
ژاکتم رو به خودم فشار میدم تا برگ ها فرار نکنند
و قدم بر میدارم...ت

۰ موافق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فاطیم
اسم هنریم لانلی موون
امیدوارم بتونم احساساتتونو با متنام آمیخته کنم:")
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان