𝓛𝓸𝓷𝓮𝓵𝔂 𝓶𝓸𝓸𝓷

خوش اومدین به سرزمین من:")

بدرک!

گاهی وقتا بعضیا حالیشون نیس!

مهم نیس چقدر فنجونو پر کنی!

چنگشونو تهش میزنن و خلاص!

گاهی وقتا تو فقط توی آتیش برای نجاتش میمونی!

ولی پرتت میکنه تو آتیش و خودش فرار!

یسریا فقط ادعان!

فقط دروغن!

سمین!

ازونا که تا دیروز فرشتن و امروز میبینی پشتت پر زخمای قدیمیه شاخاشونه! 

آره همونا که میگن اهمیت میدیم و خودشونن همون آشغالین که گند میزنن به حالت!

وقتی میدونن میتونن تنها کسی باشن که حالتو بهتر کنه! 

همونایی که میجنگی براشون!

ولی شمشیر حریفتو میگیرن و میکنن تو قلبت!

ولی میدونی چیه؟!

بدرک!

هر چی زودتر گمشن بهتر!!

بدرک که میری! لیاقتمو نداری!

بدرک که نجاتم ندادی! به اندازه ی کافی برای دوتامون قدرت نداری!

بدرک که نفهمی! طویله ها راشون برات بازه! 

بدرک که برام نجنگیدی! من خودم یه لشکرم! غریبه تنفرش برات گرم تره!

آره بیب! برو بدرک! بعضیارو باید خداروشکر کرد که رفتن! 

لیاقت ندارین نیاین!

الماسو چه به خاک!

برین گمشین!

بدرک!

بدرک!

بدرک!

آدمای سمیتونو بندازین بیرون!

حالا هر کوفتی که میخوان باشن!

بدرررکککک!

 

۷ موافق

واقن ب درک

منم دیشب یکیو انداختم دور :)))

عالییی!

بدرک!

ادمای سمی زندگیمو بندازم بیرون ک رسمن باس به همه بگم هری :/

به همشون بگو هریییی!

نو کیس نو هاگ

یادته من ب لمس شدن حساسم؟ یه مدت اوکی شده بود الان برگشته درس میشه تا چن وخ دیگ

خوب نگهش میدارم برای چن وقت دیگه هم کیس هم هاگگگگ

حق دارم شاس سیوت کنم

خوب واقعی شدم بیب و دارم میشم فق از ۴۰ تا ۷۰ حالم متغیره

نقاب باید داشته باشی دستت...گاهی رو صورتت لازمه 

یسری سنگا باید بشکنن تا کریستالای داخلشونو ببینی..پست میزارم می فهمی منظورمو

لبخندام خیلی وقته واقعی شده یه بنده خدا لطف کرد...تا اینجاشم که تلاش کردم بخاطر اون بود ولی از این ب بعد برای خودمه

 

 

آرهههههههه

هورااااا
یسسسسسسس بهتتت افتخاااررر میکنممممم
بوووسسس مجازیییی

آره همین دیروز پوشکتو میبستم🤔

میدونی که تقریبا تا ۷۰ درصد و رفتم...اونم یه کاریش میکنم...ولی بیب آدما همه درد دارن هیچکس ۱۰۰ درصد خوب نی...میخوام حداقل به ۸۰ برسونمش ولی میدونی که حال آدما تابع سینوسیه :)

اگه میدونستی اون دارم چ آهنگهایی گوش میکنم میزدی زیر گوشم ولی بهم قدرت میدن اونقدر که خورد میشم...پ گوش میدم

من بیبی نیستم...بیبی صدام نکن...بودم...بزرگم کردن 

بیبی منظورم عزیزم بود😂

قراره قوی شی نه خورد! 
خورد شدن و خوب شدن واژه های جدان!
پریا...
خوب شو
خوب واقعی!
با لبخندای واقعی!

هرزه ها لباس نمیپوشن بیب نقاب میزنن

با من بحث نکن میخوام خوب شم و میدونی که آخرای این راهم و تقریبا خوب شدم

ولی باید نقابتو سفت بچسبی بیب سفت سفت...

من توانایی بد بودن تنفر یا هرچی رو ندارم و این ازم یه هرزه ی بالدار میسازه...

 

تو یه فرشته ای:")

زودتر خوب شو:")
بهت افتخار مینمایم😎✋
انگاز همین دیروز پوشک میبستی🥺🔥
زودتر خوب شو بیبی:")

عااااااا ساکورا سخت نگیر منو تو کلا همینیم گرل!

سخت نگیر...منو ببین؟ چقدر زخم خوردم؟ چقدر لهم کردن؟ اون لشکری که میگی خودتی خودت دیدی یه لشکر همیشه جلوم بوده من تنها جنگیدم :)

بیب...الان چی شدم؟ هوم؟ دارم خوب میشم...بعضی زخمام درمان نشدن و نمیشن ولی خوب میشم...و لشکر لازم ندارم برا خودم...

فرشته؟ بزا بهم بگن بچ هرزه جنده فاحشه...بی دلیل زیاد شنیدمش...ترجیح میدم هرزه صدام کنن تا عوضی :)

زندگی اقیانوسه...ولی بی انتها...نجاتی در کار نیست فقط باید روی آب بمونی

بیخیال...اهمیت نده...اهمیت دادم که داغون شدم...که مادرم سر هیچی هرزه صدام کرد...آره من هرزم...اگه هرزه بودن به مهربون بودنه آره..آره...آیم ا بچچچچچچ!

خودت انتخاب کن...انتخاب با توعه...دردای منو بکشی چن بار بمیری...و بعد بفهمی چجوری خوب میشی...

یا الان حرفم و گوش کنی و خودت تلاش کنی واسه همه چی...

منو بلرا بچ بودنو ترجیح دادیم...توهم همینو انتخاب کن...بهتر از عوضی و بد بودنه :)

ما هرزه های بالداریم...هرزه هایی که بهشون میگن فرشته...البته به من بقیه میگن خودم قبول ندارم:/

سو...وقتی عصبانی و ناراحتی...مث یه هرزه کوچولو تو کنج تنهاییت گریه کن...و خودتو یه هرزه خوشحال نشون بده پیش بقیه...من اینو دیر فهمیدم...درداتو نگو...همونا ضربه میشن...بعضی آدما لیاقت صداقت و صادق بودنو ندارن...صادق شدم...هدایتم کردن ")

صداقت به خرج دادم گفتم چه مرگمه اونم نه کامل...خونه جنگ شد...بعضی وقتا لال بودنو تمرین کن

 

 

پ.ن. چقد زر زدم :/

 

 

 

 

اولا تو زر نمیزنی ! دو!

هر کسی لیاقت صداقتتو نداره عسلم! 
یسری اومدن که بشکونن! بدرک که میشکونن! 
یادت رفت؟!
خودت یه لشکری!
یه دریایی!
کودوم دریا میخواد غرقت کنه؟!
همه نمیتونن صداقتتو درک کنن!
به آدمای درستی بگو!
من درست نیستم ولی تا جایی که بتونم سعی میکنم برات
نمیخوام سکوت کنم!
بزا بگن دیوونه!
هرزه!
زخمی!
این منم!
پریا خودت باش!
قرار نیست بخاطر آشغالا لباس بپوشی!
هر کی که باشه خانوادت یا هرچی
تو خودت نجاتی!
آسمونی!
دریایی!
غرقشون کن!
سکوت نکن!
فریاد بزن!
این تویی!

بیام خصوصی میگی کی؟

من از پس این کار بر نمیام نمیتونم...البته راجع بعضیا.. 

بیا خصوصیم نمیگم کی

ولی
شاید بتونم کمکت کنم عسلم:")

از دست کی |: ؟

نمیتونم بگم عزیزم:")

به هیچکی...
پوف
ناراحت نشیا!
کلا میخوام متنم بی مخاطب خاص بمونه
امیدوارم همتون سماتونو بندازین دور:")

چه شده؟

هیچی عزیزم!♡

فقط از دست یکی فوق العاده عصبانی بودم!
گفتم شمام همچین آدمارو بندازین آشغالی!
ارزششو بهتر میفهمن!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فاطیم
اسم هنریم لانلی موون
امیدوارم بتونم احساساتتونو با متنام آمیخته کنم:")
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان