𝓛𝓸𝓷𝓮𝓵𝔂 𝓶𝓸𝓸𝓷

خوش اومدین به سرزمین من:")

بپاچین دارم سعی میکنم انگیزشی بنویسم

سلام سلام سلاووووم^-^

خوب گایز من آمده ام با یه پست تقریبا انگیزشی(باور کنین دارم تمام تلاشمو میکنم-_-)

خوب بگذریم

ببینید گایز همیشه یه اتفاقایی میوفتن که کنترلش از دست شما خارج میشه،

اتفاقای وحشتناک، 

و دقیقا وقتی انتظار دارین بقیه درکتون کنن طردتون میکنن مخصوصا خونواده-_-

ولی میدونین چیه؟

ما برای شاد بودن نیازی به هیچکس نداریم!

شادی ساخته شده نیست! ساختنیه! یا بسازش و یا توی غم هات غرق شو...

سعی کنین موقع ناراحتی آهنگ غمگین گوش نکنین، چون همون موقع فکرتون میره سمت بدبختیاتون و بدبختیای قبلی هم میا و .... همینطور تو گذشته غرق میشین، گذشته نمیمیره، خاکم نمیشه ولی میتونین انقدر روش گل بپاشین که دیده نشه! قرار نیست کسی اون گل هارو بکاره، باید خودت بکاری، باید خودتو بکاری، توی اون زمین، و به گذشته نشون بدی چقدر قدرتمندی، هر بار که میشکنیم، اتفاقات بد، دنیا به ما بدهکار میشه، یه بدهیههه بزررگگ به هممون دارههه، نزارید و نرید، نه تا وقتی که بدهیاتونو صاف نکردین، اگه زندگی کمکی بهتون نکرده، بهترتون نکرده، فکر نکنین مرگ هم میکنه! مرگ یه پایانه برای این دنیا! قرار نیست باهاش نجات پیدا پیدا کنین وقتی برای نجاتتون تو زندگی تلاش نکردین! قرار نیست غم هاتون رو نریزید بیرون و تظاهر کنید! این احساس واقعی شماست بروزش بدید، گریه کنید، میدونین چقدر با گریه خالی میشین؟ و اینکه اتفاقات بدتونو بنویسید و برید با یکی از دوستاتون حرف بزنید! زنگ بزنید بهتره خیلی بهتر ، و یه سری سریال های فان هم هستند که میتونید ببینید، پیشنهاد من سریال friends هستش خیلی هم فان و کوله!^-^

پس تویی که داری اینو میخونی! یادت نره یه عالمه آدم تو دنیا هستن ، که ناراحت تر از توعن ، ولی موندن ، ساختن خودشونو، اول راه خودتو نباز، تو باید ببری، باید بجنگی، شاید دنیا هیچوقت تغییر نکنه ولی، تو تغییر میکنی، تو اون تغییر خوب دنیا میشی، فکر نکن زیاد تلاش کردی چون تا وقتی که به مرگ فکر میکنی یعنی، تلاش هات کافی نبودن:)♡

پس همتون برگردید، بجنگید، الکی با هم شوخی کنید، بقیه نمیدونن برای چی ولی، شما میفهمید، شادی یعنی خنده های بی دلیل، سر به سر هم گذاشتن ها، اصلا شادی یعنی گل ریختن روی گذشته! برای آیندت تلاش کن! شاید اگه تو نری، بتونی میلیون ها نفرو نجات بدی! میلیون ها انسان کم نیست! شاید تو تغییر بزرگ آینده ای! میخوای بری؟ حتی وقتی میدونی آینده روشنه؟ ازتون میخوام اون چیزایی که میخواید رو روی یه برگه بنویسید و هر روز با خودتون تکرارش کنید مثلا: من قدرتمندم! من سرشار از امیدم! آینده ی من روشنه! من خودم همون تغییریم که همه لازمش دارن! من به خواسته هام میرسم!

حالا خواسته ها ممکنه هر چی باشن، اول یه هدف پیدا کنین، هر چی ، کوچیک، بزرگ، مثلا: هفته ی بعد به یکی زنگ میزنم تا با هم حرف بزنیم! و تا وقتی به این هدف عمل نکردین اجازه ندارین کنار بکشین! یادتون نره، قرار نیست زندگی خوب باشه، قراره تو اون کسی باشی که خوب میبینتش، تو بهترینی تو تغییری تو زیبایی تو محشری تو مهربونی و تو، همیشه قدرتمندی:)

اینو تقدیم میکنم به همه :) مخصوصا ادریسیه خوشگل خودم:)♡

۴ موافق

در جَرَیانم...💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

من جریان آبیم که تو نمیدونی منظورموووووووو💃🏻🤣

عاااااااااو یسسسسسس یسسسسسسسس


من جریان یه چی دیگم که حس خوبیم دارهههه عررررر🤣🤣🤣

هوییییییاااااااااا حرفایی ک ب من میزنی کاپی ناکانننن 😑🤣

رد دادم دارم ب درجات بالای شاسیت نائب میشمممم🤦🏻‍♀️

هوع هوع💃🏻💃🏻💃🏻 

عرررر خوب حرفایی بودن که به تو زدم دیگهههه گیلیی گیلییییییی بهت تقدیمشوون کردمم یرحبزخفزعحزطحط

جوجوووووو ادریسیییییه مننن
من خیلی وقته نائب شده بیددمم

😐

پوکر نباش لبخند باش😄😁

دلش خواس پوک باشه گامشو تو 

ساچ ا واااااااااااااااااااااو

مخت رو باس طلا بگیری به نگار

 

گااادی گودووو گیلیی گیلییی مرسییییییییی عررررررر دحهرخجررهجرهرزجع

:)

الان این غمه شادیه برو بدرکه حال کردمه؟🤔🤔

خلاصه مرسی نظر 😄😄😄

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فاطیم
اسم هنریم لانلی موون
امیدوارم بتونم احساساتتونو با متنام آمیخته کنم:")
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان